15 Şubat 2009

Tayyip Erdoğan;Beni küfür ettireceksiniz

Sinop boyabat tünelinin açılış konuşmasını yapan erdoğan tünel ile video bağlantısının olmadığını öğrenince görevliye "olur mu öyle şey ya,beni küfür ettireceksiniz" demiş(gazeteport)

Bu açılış töreninin öncesinde başbakanın miting meydanında ki konuşmasını dinledim biraz belediye başkan adayını tanıturken biz sizin hizmetkarınızız diyordu biz kimseye efendi olmaya gelmiyoruz diyordu ve yaptıklarını anlatıyordu yerel seçimlerin yanında genel seçimlerede yatırım yapıyordu meğer Türkiye benim bildiğimden çok farklı imiş.

Başbakan konuşmasında Çifçiyi kalkındırdıklarını söyledi,ssk yı öyle övdü ki kendi kendime Allahım yoksa bizi mi kandırıyorlar diyerek gidip ssk karnemin sahte olup olmadığını kontrol ettim.
Sosyal güvenlik kurumu tamamen boşuna çalışan bir kurumdur !
Ben ssk lıyım ama doktora gittiğimde muayane ücreti ödüyorum bu da bana akp hükümetinin hediyesidir.
Yıpranma hakkını geri alan yine akp hükümetidir
Yaş sınırını yükselten yine akp hükümetidir
İlaçları kısıtlayan yine akp hükümetidir
Her hastalık ve tedavisi ssk kapsamına girmiyor ve bazı hastalıkların tedavi ücretlerini cebinizden ödüyorsunuz yani sisteme göre hastalanmanız gerekli !

Başbakan göz göre göre kendi hükümetini nasıl övebiliyor anlamış değilim.Halk bu (söylem diyelim) söylemlere inanırsa asıl inanamayacağım şeyde bu olur.
Resmen dikdatörya altında sefalet ve rezillik çekiyoruz ama sanki memleket güllük gülistanlıkmış gibi anlatılıyor

Benim yapabildiğim ancak bukadar işte burada 100-1000 kişinin okuyacağı bir blogta yazmak biride kalkıp bunları televizyonda söylese heralde ertesi gün başbakandan şu açıklamayı duyarız

Susturun şunları şimdi bana küfür ettirecekler !

3 yorum:

Adsız dedi ki...

çok doğru konuşmuşsunuz da bu diktatörlüğü bu halk ne zaman görecek onu bilmiyorum

dotneteasy dedi ki...

Hukumetlerimizi en ciddi sekilde elestirmek, dogrularina da destek olmak vatandaslik gorevimiz. "Yaş sınırını yükselten yine akp hükümetidir" demissiniz. Bu tur konulara sadece kendi penceremizden bakamayiz diye dusunuyorum. Sosyal guvenlik kapkara bir delik ve ulkenin gidisati icin hepimiz bu tur onlemleri almak zorundayiz. ABD'de bile emeklilik yasi 65... Saygilar.

Gunlukyorum dedi ki...

dotneteasy
Şunu sormak isterim amerikan vatandaşlarının sosyal haklarına bizler sahipmiyiz ? ki bizler emeklilik yaşında onları baz alarak harekete geçelim ?
Bugün ülkemizin ortalama yaş sınırı 65 bilemediniz 70 hal bu iken emeklilik yaşının 65 olması nedir ?

Önlemleri almak neden hep bize düşüyor hükümet batıracak bizler önlemlerini alacağız.
Bakın bu ülkeyi kurtarmak nedense herzaman biz fakir yoksul halka kalıyor bir kalantora bir siyasi hükümete düşüremedik şu görevi.
Memleketi kurtarma sevdamızmıdır yoksa üstümüze yüklenen memleket kurtarma görevine ses çıkaramayışımızdanmıdır bitmedi çilemiz bitmedi yoksulluğumuz.

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template