05 Ocak 2009

Soylu Yıldız Tilbe

Dün bir programa katılan Yıldız Tilbe henüz sahneye çıktığı anda program başlamadan söylemek istedikleri olduğunu belirterek bir konuşma yaptı.Konuşmasının başında şimdi benim söylediklerime herkes "amin" diyecek dedi ve başladı;

Allah ım israil in belasını ver,Allah ım Filistinli küçük çocukların hürmetine dinimizi düşürme...
Ve döne döne israile Lanet.

Başka oldu mu bilmiyorum ama ben ilk defa ekranda bir sanatçının tepkisini gördüm.Savaşlar olmasın değil yapılan zulmü dile getirerek lanetler okuyabilen bir sanatçı.
Bu soylu davranışından dolayı Tüm blog yazar ı arkadaşlar ı Yıldız Tilbey e sahip çıkmaya ve ona ithafen bir yazı yazarak kendisini tebrik etmeye çağırıyorum.

Yıldız Tilbe sana binlerce teşekkür binlerce selam olsun.Soylu Davranışından dolayı seni kutluyorum.

0 yorum:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template