08 Ocak 2009

Eleştiriyi bilmeyen yazar olursa...

Yazarlık iddiası bulunan bir siyasi partinin yönetim kadrosunda yer alan şahıs hakkında yazdığım eleştiri metni bulunmaktadır (idi)
Bu eleştiri metni yayınlandığı sitede altında farklı yorumlarda olması kişiye hakaret edildiği vs. gerekçeleri ile kaldırılmıştır.
Benim kaldırılan eleştiri metnimden sonra şahsın yazdığı ve karşılık niteliğinde olan yazısı sözlük sitelerinden birinde yer almıştır.(Sadece bana değil tüm yazılanlara karşı bir karşılık metni)
Ancak söz konusu şahıs eleştiri metnimi yazısına almadığı için benim yazdığım metin internet ortamında bulunmamakta ve içerisinden cımbızlanan kelimeler hakaret olarak alınıp bunlara karşılık banada hakaret edilmektedir.
Metnimden kelimeler cımbızlandığı,çarpıtıldığı için hakaret değil eleştiri yaptığım için şahsın karşılık metnini muhattap almıyorum.
Kendisine attığım e-maile düzgün cevap vermediği ,saygıyı bilmediği için kendisini muhattap almıyorum.

Hakkında yazılacak çok şey var ama ben susuyorum ! Seni tanıyan tanıdı !

0 yorum:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template