02 Mayıs 2009

Riske Giren Patronların Metresleri Tangayı Hak Ediyor

Kalleş patronlar bloguma bir yorum düşmüş muhtemelen patron olduğunu sanan bir girişimcimiz patronların risk aldığını işçilerin ise rahat koltuklarında kıçlarını büyütüp ondan sonra işçiyiz diye sızlandıklarını söylüyorlar.
Yorumsuz.

02 Nisan 2009

Obama Türkiye de




Amerikan başkanı obamanın Türkiye ye gelişi protesto ile karşılanacak !
Türkiye Gençlik Birliğinin Organizesi altında düzenlenen protestonun bilgileri şöyle ;

YANKEE İSTANBUL’da.
7 NİSAN 2009 SALI Haçlı Emperyalizmine karşı BİRLEŞİYORUZ TÜRK GENÇLİĞİ OLARAK;
Türkiye’nin Türkiye’den yönetilmediğini,
Batı Emperyalizminin zalim yüzünü,

Milli Mücadelemizi, Çanakkale’yi ve Gazze’yi, 6. FİLO’yu Milletimize Hatırlatmak,

Ve Geldikleri gibi gitmeleri adına ‘’KAPIYI’’ göstermek için BULUŞUYORUZ…


Buluşma Yeri ; BEYOĞLU GALATASARAY LİSESİ ÖNÜ

Saat ; 11.30

Bizden Önce Yankılanmış Sesleri Tekrar Etmek İçin
Bizden önce can vermiş yiğitlerin yolunda yürümek için eylemde buluşalım

18 Şubat 2009

F.Y Fıkralarının Devamı...

OFLU arafatta seytana tas atıyor, herkes normal atarken oflu yuzunu kapatarak atıyor.. şeytan görmesin onu arkadası ya... seytan uyanık anasının gözü alttan gördü onu.. lan oflu dedi hadi bunlar atıyo sen niye atıyosun,, of'lu mahcup oldu dedi : anam avradım olsun vurmak için atmıyorum...


Bayburtlu girdi camiye yalvarıyor; YARABBİ KOLUMA KUVVET VER YARABBİ OMUZUMA KUVVET VER YARABBİ AYAĞIMA KUVVET VER YALVARIYO.. OFLU DA GİRDİ YANINA DEDİ BAYBURTLUYA ;YAPAR YENİSİNİ İŞİ YOK SENİNLE UĞRASACAK.

Oflu amerikaya gitti papağan alacak bütün papağancıları dolastı bir tane papağan satan yere girdi hepsi harika ama bitane papağan çok hosuna gitti..demiş adama ki ha bu kaç lira..adam demiş kusura bakma onu satamayız.. oflu dedi niye.. adam dedi ingilizce biliyor bütün dilleri biliyor falan filan dedi satamayız kusura bakma..Oflu dedı ya ne kadarsa vereyım.. yok dıyor papağancı olmaz.. Oflu dedi 30 bin dolar vereyim sana.. adam demıs 30 bin dolara sana ancak onun yumurtalarını verırım.. Oflu dedi nasıl olacak.. adam dedi gidersin memlekete yatırırsın kuluçkaya aynı papağan değişen bısey yok..Oflu verdi 30.000 doları gitti memlekete 6 ay sonra yumurtalar bir patlar ki karga çıktı hepsınden..Oflu da moral sıfır aldı o yumurtaları doğru ameikaya papağancı dükkanına girer girermez papağan gülmeye basladı... gitti papağanın kulağına dedı kı... benım ne salak olduğu bır sen bılıyosun ama senın ne orospu olduğunu bütün Türkiye biliyor....

Toki ve Deprem

Bildiğimiz gibi tüm Türkiyede bir toki çılgınlığı başladı hızla yapılan toplu konutlar yıkılan gece kondular ve tokilere yerleştirilen insanlar.
Peki bu toplu konutların bu kadar hızla yapılmasında acaba düşünülen ne idi ? ,ü
Gerçekten çok ciddi bir şehirleşme planımız vardı da hızla bu mu hayata geçirilmek istendi yoksa marmarada olacağı bilinen depremden önce bu yapılar hayata geçirilerek kurtarılabilecek kadar insan bu konutlara yerleştirilmeye mi çalışıldı ?
Bakıldığında ben sitelerde Toki evlerinde hiç bir estetiklik göremiyorum .Bu mudur bizim şehirleşme planımız binlerce insan şekilsiz çirkin uzun taş yığınlarının içerisine sokulmalı ?
Bu şehircilik planında tek düzgün olan şey binaların yan yana dizilişlerinde ki görsellik başka hiçbir güzelliği yok.
Peki göze hitap eden bir şey ortaya konulamadıysa acaba gerçekten toki olayının gerçek amacı insanları panik yaptırmadan yapılacak sağlam binalara yerleştirmek olabilir mi ?

16 Şubat 2009

Yeni Yazarımız ve Fıkraları 1

YENİ YAZARIMIZ F.Y
Temel ilk defa istanbula gelmiş karısı ile birlikte kapalı çarsıda dolastıktan sonra şark kahvesinin önünden geciyorlar herkes orada nargile içiyor, ömründe nargile nedir görmeyen temele fadime sorar ha onlar ne yapayi...
Temel : bardak bulamadılar hortumdan su içiler...

Oflu hoca vaiz ediyo : ey cemati muslimin kim o işi sabah namazından önce yapıp yıkanırsa 70 düşman öldürmüş sevap yapar...80 yaşında bir adam gidiyor eve.. ya hanım hoca böyle dedi gel bu aksam bi 70 düşman öldürelim.. zar zor iş bitiyo.. kadın diyoki adam gel bi 70 daha öldürelim.. adam ayakta zor duruyı.. dıyokı tamam zaarr zooor bir daha... üçüncüye kadın bi daha demesinmi ki adam hazır cephedesin gel bi 70 daha öldürelim... adam ayakta zor duruyo terden su olmuş oğluda kapıya vuruyo ya baba dedi noluyo size gürültüden uyuyamayruk.. adam zaten sinirli ulan dedi düşman askeri ananınkine karargah kurdu öldür öldür bitmi...

FIKRALAR ÖZGÜN DEĞİLDİR.
Gunluk-yorum olarak bir hatırlatma yapmak isterim Ofli hoca karakterini hepimiz nasreddin hoca gibi çok eskilerden günümüze gelmiş gerçekten yaşamız bir zaat zannederiz.Ama Ofli hoca karakterinin mimarı Yazar Nihat Genç tir. :)

15 Şubat 2009

Yeni yazarımız ve Fıkralar

Yarından itibaren yeni bir yazar arkadaşımız ile çalışmaya başlıyoruz bloga biraz renk gelmesi açısından fıkralar bölümü eklemeyi düşündük.Yeni arkadaşımız bundan böyle gunluk-yorum da fıkraları bizim ile paylaşacak hiç müdahalesiz yayınlanacaktır.
Özgün fıkralar olacak mı henüz bilmiyorum ama sanırım ilk aşamada bildiği güzel fıkraları bizim ile paylaşacak şimdiden başarılar diliyorum yeni çalışma arkadaşım :)
Hergün bir fıkra yada iki fıkra paylaşılabilir sanırım.

Tayyip Erdoğan;Beni küfür ettireceksiniz

Sinop boyabat tünelinin açılış konuşmasını yapan erdoğan tünel ile video bağlantısının olmadığını öğrenince görevliye "olur mu öyle şey ya,beni küfür ettireceksiniz" demiş(gazeteport)

Bu açılış töreninin öncesinde başbakanın miting meydanında ki konuşmasını dinledim biraz belediye başkan adayını tanıturken biz sizin hizmetkarınızız diyordu biz kimseye efendi olmaya gelmiyoruz diyordu ve yaptıklarını anlatıyordu yerel seçimlerin yanında genel seçimlerede yatırım yapıyordu meğer Türkiye benim bildiğimden çok farklı imiş.

Başbakan konuşmasında Çifçiyi kalkındırdıklarını söyledi,ssk yı öyle övdü ki kendi kendime Allahım yoksa bizi mi kandırıyorlar diyerek gidip ssk karnemin sahte olup olmadığını kontrol ettim.
Sosyal güvenlik kurumu tamamen boşuna çalışan bir kurumdur !
Ben ssk lıyım ama doktora gittiğimde muayane ücreti ödüyorum bu da bana akp hükümetinin hediyesidir.
Yıpranma hakkını geri alan yine akp hükümetidir
Yaş sınırını yükselten yine akp hükümetidir
İlaçları kısıtlayan yine akp hükümetidir
Her hastalık ve tedavisi ssk kapsamına girmiyor ve bazı hastalıkların tedavi ücretlerini cebinizden ödüyorsunuz yani sisteme göre hastalanmanız gerekli !

Başbakan göz göre göre kendi hükümetini nasıl övebiliyor anlamış değilim.Halk bu (söylem diyelim) söylemlere inanırsa asıl inanamayacağım şeyde bu olur.
Resmen dikdatörya altında sefalet ve rezillik çekiyoruz ama sanki memleket güllük gülistanlıkmış gibi anlatılıyor

Benim yapabildiğim ancak bukadar işte burada 100-1000 kişinin okuyacağı bir blogta yazmak biride kalkıp bunları televizyonda söylese heralde ertesi gün başbakandan şu açıklamayı duyarız

Susturun şunları şimdi bana küfür ettirecekler !

12 Şubat 2009

Hocammmm

www.hocam.com üniversitelilerin buluştuğu bir sosyal paylaşım sitesi imiş benide arkadaşım davet etmiş merak ettim üye oldum güzel görünüyor ancak üyeliğinizin kabul edilmesi için bazı şartlar koşmuşlar bir seçenekte blogunuzda siteden bahsetmeniz yeterince bahsettim sanırım.

10 Şubat 2009

Unakıtan Neden Abd ye Uçar ?

Bildiğimiz gibi geçen hafta maliye bakanı kemal unakıtan hastanede yatmaya başladı dışarıya hiçbir bilgi sızdırılmadı sorun kalp damarlarında dendi ama kayıtları gizlendi başka isim altında tedavi gördüğü söylendi cumartesi günü taburcu olan unakıtan bugün amerikaya uçuyor.

Kalp damarları tıkalı ise neden amerikada tedavi görüyor ülkemizde milyonlarca desem abartı olmaz sanırım ,insan kalp damarları tıkalı olduğu için ameliyat oluyor.Bakan bu konuda Türk hekimlerine güvenmiyor mu ?

Yoksa olay şumudur ? Bakan bildiğimiz gibi bir tarama için hastaneye gitmişti o arada hasta olduğu ortaya çıktı.Acaba bakanın bu hastalığı kalp değilde KANSER mi ? Ve aslında kanser tedavisi bulundu ancak bizlere açıklanmıyor çünkü ortada büyük bir rant var bakan Kanser olduğunu gizlemek için başka kimlik altında hastanede yattı ve şimdi tedavi içinde amerikaya gidiyor. ?


Tabi benim yazdıklarım tamamen çay içip çay bardağımdan uydurduğum şeyler gerçeklik payı yok maksat yazalım...

09 Şubat 2009

Paralarımız Babalara Geliyor

Küresel ekonomik krizde iş veren nasıl kurtarılır uzun uzun bu konuşuldu ülkemizde işçi için düşünülen ise işini nasıl kaybetmez ve uzun zaman sonra şimdi harekete geçildi devlet iş verene işçisinin parasını ödemekte zorlandığı zaman bildirmesi halinde işçinin asgari ücret kısmını ödeyecek.

Bu para nereden ödenecek ? Galiba işsizlik sigortasında biriken paradan verilecek.

Yani benim babamdan annemden sizin dayınızdan amcanızdan kardeşinizden zorla kesilen paralar şimdi patronlara verilecek.



Paralarımız babalara gidecek.Bizlerde işsiz kalmadığımız için şükür edeceğiz.



Artık ses çıkarma vakti geldi ülkemizde fakir kesim diye bir şey kalmadı artık hepimiz fakiriz hepimizi fakirleştirdiler ve buna şükretmemizi bekliyorlar buradan bir duyuru yapmış olayım ülkemizde haberlerde izlemediğiniz izlettirilmeyen çok ciddi gelişmeler oluyor işçi hareketi işçi birleşmesi oluyor bazı işçiler çıkarıldıkları fabrikaları işgal etmiş durumdalar.Bu büyüyen hareketin önemli bir adımıda 15 şubatta gerçekleşecek.



15 şubat 2009 tarihinde istanbul kadıköyde Kesk,Disk ve Türk iş ortak mitinginde buluşalım

Beleş asker bizden

Somalili korsanlar ile mücadele kapsamında Türk silahlı kuvvetlerine bağlı askeri gemilerimiz bölgeye gidecekler (yani konu mecliste) bölgeden seyreden gemilere eşlik edilecek.
Peki neden ?
Ben buna anlam veremiyorum hatta olayın en başından beri düzmece olduğuna inanıyorum Öncelikle Korsan olayı bukadar yaygın değildi korsanların elinde silah yoktu + Dünyanın hiç bir liman ve denizinde Türk bayrağı taşıyan gemilere saldırı yapmaya cesaret edilemez diye düşünüyorum ,
Bir kaptandan dinlediğim e göre liman a gelen yabancıları palalarla doğrayan insanları bildiği için kaptan bölge askerinden koruma ister ancak gemi henüz yanaşmışken personele aşırı bir ilgi ve saygı gösterilir koruma için gelen komutan geminizde Türk bayrağı olduğu sürece burada kimse sizin geminize ve personelinize saldırıda bulunma cesaretini gösteremez der.
Ama bu korsanlar nedense çoğunluğu Türk olan gemilere saldırdılar.Geçelim sonuç olarak bizim askerimizin bölgede görev alması söz konusu peki natonun bize attığı kazık ?

Türk askerinin agfganistanda görev yapması için daha önce tezkere çıkarıldı ve asker gitti ama aradan ne kadar zaman geçti Nato bizim masraflarımızın parasını ödemedi.Yani amerikan işgalinde afgan çocuklara karşı abd askerini koruduğumuz yetmedi birde üzerine yaptığımız masraflar yanımıza kar kaldı.
Bakalım somalide ne olacak.

05 Şubat 2009

Antisemitizm saçmalığı

İsrailin filistine saldırılarından bugüne bir çok eylem miting boykot oldu en son davos olayı ile beraber öfkemizi bütün dünya duydu.
Peki bizim öfkemiz neye ?
Bizim öfkemiz israil devletinin filistin halkına yaptığı zulme.Tıpkı amerikanın ırak halkına yaptığı zulme duyduğumuz öfke gibi.
Fakat bizler öfkemizi dillendirdikçe aradan bazı sesler yükselmeye başladı sizler yahudi düşmanlığı yapıyorsunuz bunu körüklüyorsunuz gibi.Hatırlayalım Yıldız Tilbe ekranlardan israil e lanet okuduğu zaman ertesi gün Akşam gazetesi yazarlarından biri yıldız tilbeden utandığını çünkü onun yahudi düşmanlığını körüklediğini söyledi.
Şimdi en başa dönelim İsrailin saldırıları başlattığı güne ve oradan zihnimizi yavaşça tarayalım bugüne kadar Türkiyede bir yahudiye zarar getirildi mi ? Senin devletin filistin halkına zulm ediyor denip bir yahudiye bırakalım darp etmeyi herhangi bir sözlü taciz dahi oldu mu ?
Sanırım olay şuradan kaynaklanıyor.Bizlerin derin bir duygusallığı ve vicdani rahatsızlıklarımız var.Mesela filistin olayını vicdanımız kaldırmıyor birşeyler yapmalıyız diyoruz ancak her insan aynı değil işte vicdanı ve duygusallığı insanlık değerleri bizler kadar derin olmayan insanlar bizlerin tepkilerini anlayamıyor ve bilmedikleri bu tepkiyi bir kategoriye koyamıyorlar bunun için cahilce bizlerin üzerine saldırıyor ve antisemitizmin yayıcıları olarak bizleri fişliyorlar.

Davostan sonra İranla aramız bozulabilir

Başbakanın Davosta ki tepkisini haklı bulmayan yoktur sanırım ancak bu haklı hareketten sonra yapılanlara bakacak olursak en son abdullah gülün konuşmaları ile sanki türkiye ortadoğuda lider konumuna geçmek istiyormuş gibi bir hava söz konusu.İşte bu girişimle yakın zamanda iran ile aramızda bir çekişme olacağını düşünüyorum son olarak abd nin pjak ı terör örgütü olarak tanıması ve bu konuda iran a destek vermesi samimi bir girişimmidir yoksa bu konuyla ilişkilendirilebilir mi bilemiyorum ...göreceğiz.

KOMPL-(o)-E TEORİ-(leri)

Dünya üzerine Türkiye kökenli Abd destekli bir tarikat yayılır.Amerika mümkün olduğunca kendine sömürge toplamaya çalışmakta ve bu uğurda kimi ülkeleri fiilen işgal etmekte kimi ülkeleride satın almakta yada kullanmaktadır.Dünya üzerine yayılmasını sağladığı tarikat ile kullanacağı ülkelerin derin planını yapan amerika Türkiyede bir siyasi oluşumu destekler finansör olarak bu tarikatı kullanan abd bu siyasi oluşumu iktidara taşır.Uzun süre iktidarda kalan parti amerikanın emri ile ülkede köklü değişiklikler ve planlar yapar Amerikanın asıl amacı ise Türkiye yi ortadoğuda sözü dinlenen bir ülke haline getirmek ve islam rejimini etkin kılmaktır böylece iktidara taşıdığı insanlara bir nevi krallık bağışlayan amerika kralların iplerinide elinde tutacaktır ve tüm ortadoğuya hakim olacaktır.Ortadoğunun sürekli savaşlar ,düzensizlikler ve gelişememişlikler içerisinde kalmasını sağlayan AMERİKA SIKI BİR TERTİP HAZIRLAR VE BİR GÜN İKTİDARA TAŞIDIĞI SİYASİ PARTİNİN BAŞKANINI ETTİĞİ BİR CÜMLE İLE ORTADOĞUNUN LİDERİ OLMA YOLUNA SOKAR...


Yazılanlar tamamen hayal ürünü olup Türkiye ile Türkiyede ki herhangi bir siyasi parti ile ve kardeş ülke büyük müttefik ağabeyimiz amerika ile hiç bir ilgisi yoktur...

02 Şubat 2009

Ceza Evinde Paşalara Ana Avrat !

Ergenekon operasyonlarının başlangıcını hatırlayalım .Dalgalar neden sonra aldı başını yürüdü ?
Vedat Yenerer
Evinde cephane bulunan insan.Şimdi ne oldu erener 11 ay sonra serbest kaldı üstelik malzemeler evinden çıkmamış iş yerinden çıkmış üstelik hepsi boş kovanlarmış üstelik gazetecilik görevi sırasında afganistan çeçenistan gibi ülkelerden topladığı şeylermiş yani ergenekonun bu kısmıda hikayeymiş !

Yenerer çıktı bir de anlattıklarına bakalım !

Emekli Orgenarallere nasıl davranıldığı sorusuna Yenerer, teröristler tarafından taciz edildiklerini söyledi ve "Emekli Orgenaraller bizim bir ilerki hücredeydi. Onlara ana avrat 24 saat bağırılıp küfür edildiğini biliyorum. Bu duruma cezaevi yönetimi hiç bir şey söyleyemezdi. Çünkü her yerde yasadışı örgüt, katiller ordusu diyorum ben... Çünkü onların çoğu insan öldürdüğü için orda. Askere kurşun sıkmış teröristler var içlerinde. Onlar her gün bir şeyi protesto ederler. F tiplerinde hepsi yan yana. Bağırdığınız zaman diğer avludan duyulurdu. Sabahtan akşama kadar küfür ederlerdi. Birbirlerini göremedikleri için fiziksel bir taciz söz konusu değildi."


Ya yuh artık ya bu nedir arkadaş.Bu insanlar neden aynı mekanlara konuluyorlar askere neden sövdürülüyor ? Bunu yapanlar YARGILANACAK MI ?

01 Şubat 2009

Reklamcıların terbiyesizliği !

Evde oturmuş televizyon izliyorsunuz mesela bir tartışma programı sizde masada oturmuş yemek yiyorsunuz ve sunucu reklam arası vereceğini söyledi lokmayı ağzınıza koymadan fırlayıp kumandayı bulmanız lazım neden ? Çünkü reklamlar başladığı zaman televizyonun sesi iki katına çıkıyor.
Televizyon ile hiçbir ilgisi olmayan bu konunun bağlantı noktası reklamcıların aldığı ders ve ticaret ahlakı ile ilgili.Bizi rahatsız eden bu reklam şeklini heralde ders olarak görüyor olmalılar ki hepsi aynı şeyi yapıyorlar.Neden ürünleri gözümüze soktuğunuz yetmiyor bir reklamı kırk defa gösterdiğiniz yetmiyor bir reklam filmini iki saat tuttuğunuz yetmiyormuş gibi birde kafamıza kazınsın diye adeta kulaklarımızı yırtıyorsunuz ?
Denetçiler neden bu konuya el atmazlar ? Ya bu ülkede biz mi kıllık yapıyoruz yoksa bunlar gerçekten sorun mu arkadaşlar ?

30 Ocak 2009

Dünya Türk ü Tanıyacak Ama... (Davos)

Dün Akşam Davos toplantısı sırasında başbakan Erdoğanın tavrı belli şahsen takdir ettim ve bir vatandaş olarak aferin başbakanımıza dedim.Bunun yanında benim tam tersi düşüncelerimde insanlarda mevcut şöyle ki ; Bu Tayyip erdoğan bop eşbaşkanı,bu tayyip erdoğan yolsuzluklara göz yuman erdoğan gibi laflra dönüyor.
Benim anlamadığım ise bununla iç politikamızın ne alakasının olduğu.Orada Erdoğan değil Ahmet bilmem ne Mehmet bilmem ne de olsa yine takdir edecektik.Çünkü oradaki olay Türkiye yi bu kadar konuşturmayız idi ve Erdoğanda öyle yağma yok dedi olay budur ve bizim takdir ettiğimiz noktada budur.
Olayın asıl can alıcı noktası ise şu ki eğer bu takdir etme olayını abartırda oy a çevirirsek işte ozaman felaketimiz olur ! Evet Tayyip erdoğan orada Türkiye nin onurunu ön plana çıkarmış ve korumuştur ancak iç politikada anamızı ağlattığını unutmayalım
Dünya Türk ü tanısın tanımasına da biz de bu zulüm yasalarını çıkartan bizleri sefalete sürükleyen topraklarımızın üzerinde önemli ve tehlikeli kararlar alan hükümetten kurtulalım .

27 Ocak 2009

SSK ne işe yarar ?

SSK yani sosyal sigortalar kurumu ne işe yarar ? İnsanlar mecburen ssk lı yapılıyorlar bana ssk lı olmanın yararlarını bir allah kulu hayrına anlatabilir mi ? Doktora gidiyorsunuz para ödüyorsunuz her ilaç ssk tarafından karşılanmıyor ilaçlarınız kısıtlı olarak veriliyor yani başınız günde iki kez ağrıyamaz ağrırsa ertesi güne hapınız yok,emekli olduktan sonra yaşam süreniz oldukça kısa emekli iken aldığınız para sizi ancak SOKAK ta karnınızı tok tutacak kadar idare eder,kızlar 18 yaşına kadar babası üzerinden ssklı olabilir daha niceleri sayılabilir
Bu ülkede neden ssk denen bir kurum var ? Bu kurum ne işe yarıyor bizler zorla ssk lı oluyoruz ama bize geri dönüşü yok. Neden zorla paramız alınıyor ?
Birde yeni sosyal güvenlik yasası var
Hem başbakan hemde gemicik sahibi olmayın aman allah neler oluyor
Gemici milletinin bir hakkı vardır emekli olduğunda yıpranma parası alır çünkü emekli olduğunda anası ağlamış vaziyette emekli olur ne psikoloji kalır ne de beden.Koskoca okyanusun ortasında kalıp tırlatan denizcilerimiz çoktur tırlatmayanlar bir şekilde emekli oluyorlar işte ve emekli olmayı başarabilenler YIPRANMA parası alıyorlar ama bugün GEMİCİK sahibi başbakanımızın hükümeti bu yıpranma hakkını denizcilerimizin elinden aldı.
Allahım bir daha başımıza hem armatör hem başbakan birini getirme ! Hatta sen hem iş adamı hem başbakan birini getirme

Sövmeden Yazmak Mümkün mü ?

Likud üyesi milletvekili Zeev Elkin, İsrail'de gelecek ay yapılacak genel seçimlerin ardından oluşacak yeni Parlamento'nun 24 Şubat'ta çalışmalarına başlayacağını belirterek "Ankara'nın tutumu, Ermeni Soykırımı'nın (İsrail Parlamentosu'nca) tanınmasının kaçınılmazlığını kanıtladı" dedi.

Bu haberi nasıl yorumlayabilirim bilemiyorum ,malesef henüz edebiyat bilgim ve seviyem bu adama sövmeden bir eleştiri yapacak kadar iyi değil o yüzden yorumu ve sövme işini okuyucuya bırakıyorum ...

25 Ocak 2009

Kurtlar Vadisinin Zararları Kanıtlandı !

Kurtlar Vadisi’nin “Kılıç”ı Atilla Olgaç geçen günlerde bir açıklama yapmış ve kıbrısta on kişiyi öldürdüm demişti üstelik esirken !
Bu haber üzerine Rumlar ayağa kalktı ve olgaç ın savaş suçlarından yargılanmasını istediler.Ayrıca hükümetin AİHM e gideceği konusuda gündemde sonra ne oldu ?
Olgaç çıktı ve yalan söylediğini aslında bunların senaryo olduğunu ve aklına gelen bir fikir ile senaryo ve gerçeği harman yaparak insanları şoke etmek istediğini söyledi !
Şok olduk olgaç ! Bakalım daha ne olacağız sayende !
Bu kurtlar vadisinin zararlarının kanıtıdır ! Bu dizide oynayan oyuncular ciddi anlamda kontrolden geçirilmelidir ! Hatta izleyenlerde kontrolden geçirilmeli sonuçlara göre dizi yasaklanmalıdır !
Yoksa Olgaç gibi gerçek hayat ile senaryoyu birbirine harmanlamak isteyenler çıkarsa sokaklarda kafalar ,bacaklar bulunabilir !

Mustafa Amca Benide sendikana alsana ?













Avrasya Tv ve Türk Metal İş Sendikasına yapılan darbeden sonra Art (Avrasya Tv) sık sık Türk Metal İş Sendika Başkanı Mustafa Özbek in konuşmalarını yayınlamaya başladı.Art şimdiye kadar neden bu kadar sık yapmadın bu yayınları ! Bu art nin ayıbı diğer ayıp ise benim şimdiye kadar bir merak edipte bakmadım kimdir bu Mustafa Özbek ?
Özbek in konuşmaları öyle güzel ki işçisine öyle sahip çıkıyor ki milletine ve devletine ve bağımsızlığa öyle değer veriyor ki şimdi dişarıda kalan sendika yöneticilerine söylüyorum
Ben Metal işçisi değilim ,ben işçi de değilim Beni Sendikanıza Alırmısınız ?

24 Ocak 2009

Uğur Mumcu yu A(r)nıyoruz

24 Ocak 1993
Aramızdan sakıncalı bir piyadeyi alıp götürdü.Kitapları,köşe yazıları bir usta gazeteci bir usta yazar hemde ARAŞTIRMACI yazar.
Döneminin yolsuzluklarını dosya numaralarına kadar yazan sorgulayan korkusuz bir kalemşör.
Uğur Mumcu katledildi aradan yıllar süzüldü sessizce her sessiz geçen yılımızda biraz daha fazla anar olduk Mumcuyu.Her geçen yılda şimdi olsanda sessimiz çıksa dedik belki içimizden.
Aradan yıllar geçti ne dosya numaraları uğrar oldu gazetelere ne de korkusuz bir araştırmacı gazeteci.
Belki hukukçu olmasından mı ileri geliyordu yolsuzlukları bu kadar iyi ortaya çıkarabilmesi ? Demek yıllardır bir hukukçu çıkamamış korkusuz bir gazeteci olacak.
Bugün 24 Ocak 2009 UĞUR MUMCU SENİ ARIYORUZ

23 Ocak 2009

Meral Kaç gıı polis geliyor

Artık hepimizin yediği ekmek içtiği su gibi olan bir ergenekon davamız var.Olmazsa olmuyor duymadan edemiyoruz ekranlarda görmesek gazetede okumasak ya başka kanalı açıyor yada başka gazete alıyoruz.Tabii hepimiz merak içerisindeyiz ortada çok büyük DALGALAR oluyor acaba ne oldu ?
İşte acaba bu ne oldular okadar abartıldı ki geçen gün haberlerde şöyle bir şey duydum ;polis şimdi ergenekon kapsamında (yanılmıyorsam adı meral di ) meral isimli şahsı arıyor.
Polis arıyorsa haberlerde neden duyuyoruz ? Meral Tv izlemiyor mu ? Meral kaçmaz mı ? (Gerçi Zaten eğer ortada gerçekten bir ergenekon örgütü var ise üyeleri ve yöneticileri tası tarağı toplayıp kaçmamışmıdır ? o ayrı bir konu)
Ama polis eğer bir ismi arıyorsa bunu basında duymamız çok saçma değil mi ? neredeyse bir haber verme kaç deme yolu bu.(tabii yine burada isimlerin suçlu olduğunu varsayarak konuşuyoruz eğer kendinden emin biri ise evinde oturup polisi bekleyecektir ama polis suçlu olduğu gerekçesi ile arıyor polisin bu gerekçe ile aradığı bir insanın haberini yapmakta suç olsa gerek..? )

13 Ocak 2009

TURKCEL TELSİM VE AVEA NIN BİZE ATTIĞI KAZIK

Hergün tv lerde gazetelerde radyolarda reklamlar Numaranızı Taşıyın !
Numara taşımanın avantajı ne ? Numaranız ın tek rakamı bile değişmeden operatorunuz değişiyor.
Yani diyelim ki benim 05xx ile başlayan bir numaram var aynı hali ile kalıyor ama mesela ben avealı oluyorum.
Peki yediğimiz kazık nerede ? Numarasını değiştiren arkadaş bir zarar görmüyor peki arayan ? Yani şu anda benim Turkcell hattım var arkadaşımda da Turkcell var diyelim ben onu aradığımda 2 kontörüm gidiyor arkadaşım haberim olmadan operatorunu değiştirdi ve diyelim avea yaptı ama ben arkadaşımın numarasında bir değişiklik olmadığı için yine Turkcell li zannederek arıyor ve o rahatlıkla konuşuyorum olan benim kontörlere oluyor yani :)
Evet neden numaranız değiştirilirken sizden para alınmadığını merak ediyorsanız durum budur ! Bence yani.Eğer ben sistemi yanlış biliyorsam o ayrı...
Ama durum bu ise tüketici haklarının yada birilerinin konu ile ilgilenmesi lazım !

12 Ocak 2009

Nazım ın mezarına Özgürlük ve Türklük Nihat ın kalemine sürgün !

Nazım ın mezarını Türkiye ye getirecekler içlerinde bir gram samimiyet yok çok kesin söylüyorum işte siz hayatta olan aydınlarınıza sahip mi çıkıyorsunuz ki Nazım ın mezarını Türkiye ye getirmenizde ki samimiyetinize inanalım.
Nihat Genc sürgün de gibi kıbrıstan konuşuyor Türkiyede konuşma şansı bırakmadınız.Yıllar sonra çocuklarınıza yada kendi jenerasyonunuzdan gelecek olanlara mı hazırlıyorsunuz onu da ?
Ozaman sizin çocuklarınızda Nihat Genc ten mi özür dileyecekler ve kendilerini şirin gösterecekler.
Eğer edebiyata,kaleme,aydına sahip çıkıyorsanız değerlerinize sahip çıkıyorsanız Nihat Genci neden konuşturmuyorsunuz ?
Nihat Genc te söyledi sizin işiniz cesetler ile değil mi ?
Nazım kalkıp size laf edemez değil mi o yüzden istediğiniz gibi rant yapıyorsunuz onu.Biz sizi tanıdık asıl endişemiz ise sizin bu şirin görünme çabanızı yiyenler olur mu ? işte bu !

08 Ocak 2009

Eleştiriyi bilmeyen yazar olursa...

Yazarlık iddiası bulunan bir siyasi partinin yönetim kadrosunda yer alan şahıs hakkında yazdığım eleştiri metni bulunmaktadır (idi)
Bu eleştiri metni yayınlandığı sitede altında farklı yorumlarda olması kişiye hakaret edildiği vs. gerekçeleri ile kaldırılmıştır.
Benim kaldırılan eleştiri metnimden sonra şahsın yazdığı ve karşılık niteliğinde olan yazısı sözlük sitelerinden birinde yer almıştır.(Sadece bana değil tüm yazılanlara karşı bir karşılık metni)
Ancak söz konusu şahıs eleştiri metnimi yazısına almadığı için benim yazdığım metin internet ortamında bulunmamakta ve içerisinden cımbızlanan kelimeler hakaret olarak alınıp bunlara karşılık banada hakaret edilmektedir.
Metnimden kelimeler cımbızlandığı,çarpıtıldığı için hakaret değil eleştiri yaptığım için şahsın karşılık metnini muhattap almıyorum.
Kendisine attığım e-maile düzgün cevap vermediği ,saygıyı bilmediği için kendisini muhattap almıyorum.

Hakkında yazılacak çok şey var ama ben susuyorum ! Seni tanıyan tanıdı !

Ateşkes Yetmez ! İsrail Yargılanmalıdır

İsrail in Filistinde yaptığı soykırım günleri başladığından bu yana her saldırıda hemen herkes ekranlardan köşelerinden ve bizler evlerimizden telaşla bağırmaya başladık ATEŞKES ilan edilsin.
Görüşmeler oldu ateşkes ilan edildi Filistinde ölen insanlar UNUTULDU orta doğuda barış rüzgarları esmeye başladı ! Sonra İsrail yeniden saldırdı yine yüzlerce ölü yine ateşkes yine unutulan filistin halkı.
Bu son saldırılarda da hepimiz bağırıp çağırıyoruz devlet adamları dahil herkes Ateşkes diyor.
Bu doğru ancak eksik bir istek Ateşkesin yanında Uluslararası mahkeme kurularak İsrail devleti yaptığı katliamdan ötürü yargılanmalı ve cezalandırılmalıdır !
Uluslararası hukuk neder bilmiyorum ama insan vicdanı ve aklı bunu diyor.Öyle zannederim ki Uluslararası hukukta aklın öncülüğünde inşaa edilmiştir yok böyle değil ise Uluslararası mahkemelerde ,avrupa insan haklarında yargılanan ülkeler başkaldırsın ve hakkını arasın.

Sözün özü İsrail ve Filistin arasında bir Ateşkes imzalansın İsrail işgal ettiği topraklardan çıksın ve Uluslararası mahkemede yargılansın !

07 Ocak 2009

Serdar Turgut a bir soru ...?

Yazar Nihat Genç i tanımayan yoktur varsa hemen koşsun tanısın.Büyük bir eksiklik içerisinde çünkü.
Nihat Genç Akşam gazetesi yazarlığından ayrıldıktan sonra Serdar Turgut bir açıklama yapmış;Nihat Genç i çalıştırdığıma pişman oldum demişti.
Dün yanılmıyorsam yada önce ki gün Akşam gazetesi yazarlarından Oray Eğin İsrail e lanet okuyan Yıldız Tilbeden UTANDIĞINI açıklamıştı.
Neden ?
Yıldız Tilbe yahudi düşmanlığını körüklüyormuşşşşş.
Sanki Tilbe çıkıp kahrolsun yahudiler gibi bir laf etti.Sanki Tilbe Yahudi lafını ağzına aldı.Oray Eğin e ne oldu orasını tartışmak istemiyorum ama
Zulme karşı sessiz duramayan.Zalimin karşısında susan dilsiz şeytandır diyebilen.Nihat Genç in arkasından konuşan Serdar Turgut a şunu sormak isterim;
Zalimi ve zulmü lanetleyen insanlardan utanan yazarlarınızdan memnunmusunuz ?

05 Ocak 2009

Soylu Yıldız Tilbe

Dün bir programa katılan Yıldız Tilbe henüz sahneye çıktığı anda program başlamadan söylemek istedikleri olduğunu belirterek bir konuşma yaptı.Konuşmasının başında şimdi benim söylediklerime herkes "amin" diyecek dedi ve başladı;

Allah ım israil in belasını ver,Allah ım Filistinli küçük çocukların hürmetine dinimizi düşürme...
Ve döne döne israile Lanet.

Başka oldu mu bilmiyorum ama ben ilk defa ekranda bir sanatçının tepkisini gördüm.Savaşlar olmasın değil yapılan zulmü dile getirerek lanetler okuyabilen bir sanatçı.
Bu soylu davranışından dolayı Tüm blog yazar ı arkadaşlar ı Yıldız Tilbey e sahip çıkmaya ve ona ithafen bir yazı yazarak kendisini tebrik etmeye çağırıyorum.

Yıldız Tilbe sana binlerce teşekkür binlerce selam olsun.Soylu Davranışından dolayı seni kutluyorum.

İsrail Filistin savaşı




İsrail hükümet sözcüsü açıklama yapıyor “uluslar arası alanda büyük bir var” peki anlayış,hoşgörü neye ? İsrail in gazze de yaptığı katliama.Çünkü İsrail meşru müdafada bulunuyormuş.Ben şimdi uluslar arası arenanın yani sizin o uluslar arası diyerek tüm ulusların başına dikdatör yaptığınız Avrupa nın dışından konuşuyorum.Sizin müdafanız kime karşı ?
Be hey insanlığın yok edicileri,be hey ölüm tanklarının efendileri on beş yaşında çocuklardan mı korktunuz kundakta ki bebeklerden mi ? Be hey lanetliler bu zulme sessiz mi kalınacak sandınız ?
Artık dünyanın kandırılan halkları insan hakları palavrasını gördü atık kimse avrupadan ses beklemiyor.Yaptığınız açıklamalar boşuna.Artık söylenecek sözü Avrupa nın ruhu kararmış sözcülerine bırakmıyoruz.Artık meydanlar bizim işgalimizdedir.Her meydanda sizlere ve zulmünüze binbir lanet okuyacağız.Artık gökler işgalimizdedir.Semalara açılan ellerimiz çocuklarımızdan önce Filistinli kardeşlere dualar gönderecek ve tıpkı gazzenin üzerine yağdırdığınız gibi üzerinize kinimizi,lanetimizi yağdıracağız.Artık sessizce ağlayan çocuklar büyüdü ve şimdi meydanlarımızda sıkılı birer yumruk oldular.İsrail gün gelecek meydanlarda ki çocuklarda büyüyecek…

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template