06 Temmuz 2008

Ünlü Gaflarından (Seda Sayan)

Uzun süredir yazmamamın sebebi Gündemde ergenekon denen safsatadan başka bir şey olmayışıdır.Aklımızı,fikrimizi,duygularımızı kitlediler.
Sevgi üzerine Yazayım diyorum yok işin ucunu başka yerlere çekiyorum,hikaye diyorum yok olmuyor bende bir süre bıraktım ama birde hit olayı var :) düşüyorum :D derken bir haber takıldı gözüme belki sizlerde okumuşsunuzdur.msn com dan link veriyor yanlış haıtrlamıyorsam milliyet habere.Haber ünlülerin canlı yayın gafları ama ben en bombasını buraya alıntı yapıyorum


NE İŞ YAPIYON LAN MUSTAFA?

Seda Sayan: Bir sabah elleri belinde programını sunuyor. O sırada bir canlı bağlantı olur ve Sayan sorar:

Alooooo kiminle göröşüyoruz.

- Ben Mustafa,

Naber lan Mustafa. Nerden arıyosun bizi?

- Şişli'den. Ne iş yapıyon lan Mustafa.

- Belediye başkanıyım!!! (Mustafa Sarıgül)
Şu şımarıklığa bakın herhalde sonrasında özür dilemiştir.Peki o telefondaki sarıgül değilde vatandaş muftafa olsaydı? Ozaman sedanın Lan Mustafası gayet normal olacaktı değil mi?
Bu ünlü takımı kendini çok üst sınıf görmeye başladı.Bizlerin yorumlarını okumuyorlardır tabi ama biri kalkıp bunlara siz bu halkı nasıl böyle hor görürsünüz dese hemen eğilip bükülüp halkım benim canımdır ayaklarına yatarlar.Ama BİRİNİNDE BUNLARA ÇIKIP SİZ BU HALKI NASIL HOR GÖRÜRSÜNÜZ DEME VAKTİ GELDİDE GEÇİYOR

1 yorum:

Adsız dedi ki...

merhaba seda ablacım sizleri çok sever ve hiçbi progaramınızı kaçırmayız ben ve annem. Sizden bir isteğim olaçaktır bi bilgisayar istiyorum lütfen daha fazla derslerime çalışa bilmem için dileğimi işalaha kırmasınız ben 14 yaşında lise1 bir öğrencisi gülten YILDIRIM
MARDİN DARGEÇİTİLÇESİ KULAVUZ CADESİ AKDENİZ SOK NO:3 LÜTFENNNNNNNNNN...

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template