11 Temmuz 2008

Ergenekon haberi yapan basın ?

Yine mi aynı konu diyenleriniz olabilir tabi ama bizim penceremizi ergenekon örttü arkadaşlar ben gökyüzünü göremiyorum o yüzden konularımda bunun dışına çıkamıyor.Ergenekon kapsamında göz altına alınan ve tutuklanan açık istihbarat sitesi yazarı Behiç Gürcihan'ın babası Ali İhsan Gürcihan'ın konu ile ilgili yazdığı yazısını okuyordum.kendisi şöyle demiş aynen;

Bu süreçte usul geregi,bizler oglumuz hakkinda hiçbir bilgi dahi edinemez iken , özellikle tarikat ve cemaat görüslü basin yayin organlarinin,gözaltina alinma isleminin hemen akabinde yazdiklari gerçek disi bilgiler ve iki gün boyunca isin basindan itibaren tutuklandigina dair verdikleri haberler bizleri rahatsiz edici oldugu kadar da düsündürücü bir durumdur.
Yasa geregi,bize her türlü kapilarin kapandigi bir ortamda, Güvenlik Güçlerimizin ve Savciligin bu bilgileri basina da vermeyecegini hiç tereddütsüz kabul ediyoruz.
Gizliligin ihlal edilmemesine ragmen , özellikle tarikatçi ve cemaatçi basinin ürettigi haber ve senaryolarla haksiz bir saldiriya ugradigimizi ve kendi taraftarlari adina da Yargi üzerinde maksatli bir sekilde kamuoyu baskisi kurulmaya çalisildigini gözlemledim. Bu güven ve cesareti nereden aldiklarinin yetkililer tarafindan tespit edilip ortaya konacagina ve bu haksiz uygulama konusunda bizlerin özgürlügü adina savcilarimizin geregini yapacagina da inaniyorum.



Ben bu yazıyı okurken hemen denizler geldi aklıma Deniz Gezmişler onların tutuklanışı ve sonrası.Ne olmuştu o zaman ? Darağacında üç fidan kitabından aynen alıyorum



21 ve 22 ekim 1971 günlerinde Türkiye radyoları,izmir sıkıyönetim komutanlığının 26 sayılı bildirisini tekrarlıyordu.DAVANIN SÜRMEKTE OLDUĞU BİR SIRADA YAYINLANAN BU BİLDİRİDE 'VERİLMİŞ KARARLARIN İNFAZ İŞLEMİNE BAŞLAYACAĞI ŞU GÜNLER DENİYORDU'.

(BURAYA DİKKAT) MAHKEME HABERLERİNE SANSÜR UYGULANIYORDU OYSA DAVAYI TERS YÖNDE ETKİ ALTINDA BIRAKACAK HER TÜRLÜ HABER VE YAYIN SAĞ BASINDA YER ALIYORDU.



Bir önceki yazımda da demiştim bunlar bize geçmişi yaşatıyorlar.Bunlar başka şeyleri örnek alıyorlar.Bunların niyeti başka temizeller falan yalan bunlraın eli pis !!!

0 yorum:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template