22 Haziran 2008

SAHAF NE DEMEK

Geçen aylarda bir şehrimizde gezinirken sahaf görmüştüm içeri girip biraz kitaplara baktım vaktim olmadığı için daha sonra gelirim düşüncesi ile ayrıldım.Geçen hafta yine yolum düştü bende sahaf'a gitmeye karar verdim ancak tam olarak nerede olduğunu unutmuşum ara sokaklarda bir yerde idi.Biraz dolandım bulamayınca yoldan birine sordum
-Afedersiniz buralarda bir sahaf vardı ama acaba ne taraftaydı biliyormusunuz ?
-Ne vardı ?
-Sahaf
_(boş ve kelimeyi anlamadım ifadesi ile bakan gözlere karşılık) Yani ikinci el kitap satan bir yer vardı
-Hmm yok kardeşim bilmiyorum
Başka birine sordum uzun uzun yazmıyım ondanda aynı tepki sahaf ne demek bilmediği için biraz oyalandık sonunda bilmediğini söyledi üçüncü kez aynısı dördüncü kez sormak için bir insan ararken bir zabıta gördüm tamam kesin bilir dedim
-Afedersiniz
_Buyrun
-Buralarda bir Sahaf vardı ama acaba ne tarafta kaldı biliyormusunuz ?
-(zabıta ağbim hafif bir gülümseme ile) --SA---HA ?
-(herhalde sesimi duyuramıyorum) Sahaf
_Sa--haf ?
-Evet Sahaf yeni ikinci el kitap satan bir yer
-He tamam bak şimdi şurdan düz git ilerden sola dön......

Teknolojinin getirdiği bir bilinçsizlik desem kitaplar artık rağbet görmüyor sahaflar unutulmuş desem yok alakası yok Sahaf bilinmez mi yahu ..!
Neyse ben bir tekrar yapayım
SAHAF:Eski kitap satan dükkan hattaha genelde kitap ararken sizinle muhabbete giren biraz kitap muhabbetinden sonra (Genelde) Türkiye ve Dünya ve Siyaseti konuşabileceğiniz amcalar
SAHAFLAR

0 yorum:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template