21 Mayıs 2008

Ünlülerin Halka Hakaret modası

Çobanlara hakaret ile gündeme oturan mankenden sonra şimdide şarkıcı Demet akalın hakaret ile gündeme oturuyor.Vatandaşa,halka yukarıdan bakan bu paralı zavallılar hayatında bir yoksul mahalle görmemiş hayat mücadelesi nedir bilmeyen,doğuyu dağ doğu insanını ayı olarak gören,sabun köpüğü yaşam süren bu kızlar hayatlarının son demlerini yani sabun köpüğünün eridiği dönemlerini çöp toplayarak geçirirler genelde.Tabiki hepsi değil oturdukları kucaklarda kaldıklarıda olur.
Bu halkı horgörerek,bizlere hakaret ederek gündeme oturma modası benim midemi bulandırmaya başladı.Çok çoşkulu bir yazı olmadı farkındayım çoşkum içimde.İçimden sövüyor içimden ...yorum

Birde haber gördüm işsizlikten falan bahsediyordu.Evet ülkemizde işsizlik çok fazla.Bunun yanında para kazanmanında bir çok yolu var mesela emeğiniz ile bir ay boyunca alınteri dökmeniz ile mesela fikriniz ile yazdığınız çizdiğiniz anlattığınız şeyler ile mesela sanatınız ile mesela bedeniniz ile bu son söylediğim bedeni ile para kazanan insanların işi biraz daha onursuzluk,haysiyetsizlik ve sürekli tilkilik ister tilkilik yapıp düşünmelisiniz.
Şunu düşünmelisiniz benim gibi kendini satan bir sürü insan var ben bir şekilde onların önünde durmalıyım insanlar beni görmeli hatırlarında kalmalıyım zengin erkekler düşünmeli ; lan bu gece şu ..... .....

0 yorum:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template