17 Mayıs 2008

Filistin davası soluk aldığımız sürece destek görecek

Usame bin laden israilin 60. zulüm yıldönümü nedeni ile bir ses kaydı yayınlamış ve filistin için çarpışmanın cihat etmenin bir görev olduğunu bunun dünyada tek bir müslüman kalana dek süreceğini ve filistinin bir karış toprağının verilmeyeceğini söylemiş çokta güzel söylemiş.İsrail ile barış marış olmaz. 60 yıldır müslümanların canına okuyorlar küçücük bebekleri öldürüyorlar yapmadıkları rezillik kalmadı bir şehri hapishane yaptılar.Batılı köpekler ve doğunun köpeği israil birbirinin kıçını yalıyorlar batının itleri bu şımarık köpeğe bir şey demiyor.

Ben kendi adıma korkak bir insanım gidip Filistinde bu direnişe bir katkıda bulunamıyorum ama DUA ETMEKTEN,oynaşan itler gibi birbirinin kıçını yalayan itlere LANET Etmekten korkmuyorum bunuda açık ve aleni yapıyorum ve Dua bile etmekten korkanlara söylüyorum bizde korkağız ama birde insanlık onuru var gerekirse tüm korkularımızı yeneriz !

0 yorum:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template