23 Nisan 2008

TELE-KOM - KOM -TELE

Geçen haftalarda eve bir telefon geldi 'Değerli müşterimiz daha kaliteli bir hizmet için lütfen bilgilerinizi güncelleyin' Tarzı bir mesaj.Türktelekomdan geliyor.Bu ne ya dedim telefon hattı neredeyse benimle yaşıt eksiklik varsa şimdi mi haber veriyorlar bir soralım bakalım dedim bilgisayarın başındayım zaten mail attım telekoma işte mail ve gelen cevap


Bu gün türk telekomdan tarafıma kimlik bilgilerim de eksiklik olduğu daha iyi bir hizmet için kimlik fotokopimin gerektiği yönünde bilgi mesajı veren bir telefon geldi. Telekom aboneliğim çok eski eğer bir bilgi eksikliği varsa bunun çok önceden bana bildirilmesi gerekmiyormuydu ? Yararlanabileceğim yeni bir hizmet mi başladı ? yada bilgileri mi güncellemezsem ne gibi bir sorunla karşılaşırım ? İlginize teşekkürler


TELEKOMDAN BANA GELEN MAİL

Değerli Müşterimiz,

Telekom Müdürlükleri tarafından siz değerli müşterilerimiz aranarak nüfus bilgilerinde eksiklik/yanlışlık söz konusu olduğunda güncelleme yapılması gerektiği hakkında bilgi aktarılmaktadır. Daha güvenli işlem gerçekleştirebilmeniz için nüfus bilgilerinizi güncellemeniz gerekmektedir.

İYİDE TELEFONDA SÖYLENEN ZATEN BU BENİM SORUNUN CEVABI NERDE ? LÜTFEN BU MAİLİ BİLGİSAYAR OTOMATİK OLARAK BANA YOLLAMIŞ OLSUN...

0 yorum:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template