22 Nisan 2008

SABIKAN VARSA İŞ YOK SİYASETE GİR

Benim anlayamadığım bir şey var bu devleti kimler yönetiyor ? Bu sorudan kastım derin devlet mi var amerika mı yönetiyor değil.Meclisteki insanlara bakın birisi asker kaçağı diye yargılanıyor kimisi rejim karşıtı olduğu için yargılanıyor dokunulmazlığı kaldırsanız alayı müebbet yer belkide bir kere tamamına yakını yolsuzluk dosyaları ile mahkeme kapılarında saç ağırtırlar heralde.
Ya ben kıçıkırık ,,ktiriboktan bir işe girmek istiyorum benden kırktane resmi evrak istiyorlar içinde bir de sabıka kaydı var bakalım bir halt etmişmiyim diye kontrol ediyorlar sabıkan varsa zaten bir iş bulman imkansız hepimiz biliyoruz ee beni sabıkam var diye ..ktiriboktan bir işe almıyorsun diğer yandan bu insanlar Türkiye Cumhuriyeti Devletini yönetiyorlar bu nasıl bir iş ?
Yoksa sabıkası olan insanlar iş bulamıyor diye bu insanlar meslek olarak siyasetimi seçiyor nedir.
( Sabıkam yoktur :)

1 yorum:

orpen dedi ki...

aynen katılıyorum.KPSS'de odacı kadrosu için bile en az lise mezunu istiyor ama vekil için tahsil ön şart değil bunun adı da demokrasi

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template