11 Nisan 2008

PKK ÜNİVERSİTELERE EL ATIYOR

Trakya üniversitesinde okuyan edirnenin çeşitli yerlerine pkk terör örgütü lideri abdullah öcalanın resimlerini asan 22 pkk yandaşı göz altına alındı.Hatırlarsanız yakın zamanda Akdeniz üniversitesinde olan olaylarda da pkk nın parmağı var demiştim.Sanırım Türk askerinin dağları başına geçirmesinden sonra pkk üniversitelerimize el atmaya çalışıyor.Akdeniz üniversitesindeki olaylar için rektörlüğe bir mesaj attım ve açıklama istedim şayet kısada olsa pkk olayı olup olmadığını doğrularsanız bizde ona göre bilgilendirme yaparız dedim şu ana kadar bir bilgi gelmedi ben bilgiyi antalyada üniversiteden bir arkadaştan aldım gerçi ama yinede okul yönetiminden bir bilgi almak istedim çünkü geçen gün rektör basın toplantısı yaptı ama bu konudan bahsetmedi.Aksine gergin günler yşadığımız şu günlerde bir de türban konusunu açtı sanki olay o yüzden çıkmış gibi ...

0 yorum:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template