28 Nisan 2008

KÖPRÜ ÇİLESİ (NAKİT GİŞELERİN KALDIRILMASI)

Biliyorsunuz bugün 26 nisan gecesi saat gece yarısı on ikiden sonra yeni bir çocuğumuz oldu İstanbulda boğaz köprüsünden nakit geçiş gişeleri kaldırıldı.Hani şu yıllar önce,köprünün parası çıksın vallaha billahha kaldırıcaz,kaldırmazsak mezarlarımıza tükürün sövün,sayın diyerek kurdukları nakit gişeleri.Evet gece yarısı itibari ile gişeler kalktı ve köprüden sadece kgs ve ogs ile geçiş dönemi başladı.Bende bugün yani 27 nisan günü avrupa yakasından anadolu yakasına geçiş yaptım köprüyü geçmem sanırım iki buçuk saatimi falan aldı.Nedeni gişelerde kgs si olmayan vatandaşlara kgs satışı yapılması ve bunun oluşturduğu kuyruklar.Tam bir rezillik yani sizi soyuyorlar birde bunu işkence ile yapıyorlar.Bizde ikibuçuk saat sonra k mıza sahip olduk 3 ytl kart parası veriyorsunuz( düşünün kaç araç 3 ytl hava parası ödedi bir uygulama ile) sonra köprüden ..tirip geçiyorsunuz !!!


Tabi o iki buçuk saatlik yolda köprü gişelerinin yapımında ve devamında yeni uygulamalarla destekleyen tüm büyüklerimi bir bir..! (Düşündüm tabiki hemen pislik aramayın)


Bu arada bir iki resim çektim onları da ekleyeyim.



İlk resimde gördüğünüz ağbi iki şerit soldan bizden sonraki iki şerit sağa girmeye çalışıyor.(OGS almak için)
İkinci resimde ve üçüncü resimde milletin koptuğu an herkes bir yere saldırıyor kim nereye girerse ( ben o arada yine büyüklerimizi düşünüyorum) Tabi millet kopmuş diyorum ya artık arabanın içinde oturmak sizi öyle bir kasıyor ki boğuuyorsunuz adeta o yüzden insanlar araçlardan inip hava alıyor yürüyor herkes kendi havasında yani.Bu arada ikinci resimde aracın arkasında ki reklamı orada ki bayanı ve çocuğunu kapadım kimse başımıza ekşimesin sonra.


Tüm bunları yaşarken aklıma şu geldi ' yahu ' dedim hani seksen öncesi dönem çok kötüymüş allah o günleri göstermesin bir daha aman falan diyoruz ya yok kardeşim yok
Eğer seksen öncesi dönem olsaydı bugün o halk o gişeleri parçalar yerle bir eder orayı işgal ederdi ve köprüden bütün milleti sıkıntısız bir şekilde geçirirdi.

0 yorum:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template