09 Nisan 2008

KOMPLO TEORİLERİ A1

Amerikan gizli servisi türkiye üzerine yenibir oyun planlıyordu eğer herşey planlandığı gibi işlenirse müthiş bir komplo kurgusu hazırlanmıştı.Hemen harekete geçildi ve Türkiyede sivil bir dernek kuruldu derneğin kurucuları eski askerlerdi normal faliyetler ve genel prosüdürler çerçevesinde kurulan bir dernekte bu fakat daha sonra amerikan gizli servisi tarafından Türk basınına ve polisine dernekle ilgili yasal olman bir takım küçük bilgiler sızdırılmaya başlandı basına ilk olarak derin devlet yapılanması olarak sızdırılan bilgiler polise daha farkı sunuluyordu ama herşey onların istediği gibi onların istediği kadar öğreniliyordu işin aslı ise ne polisin nede basının bildiği gibiydi.Dernek adını bu şekilde duyurduktan sonra bir süre kayıplara karıştı daha sonra ise Türkiyede önüne geçilmez olaylar serisi başladı…
Yer ankaradır bu vatanı ölümüne seven bir aydın bir tarihçi bir araştırmacı alman vakıflarının Türkiyedeki altınların çıkartılmasına engel olduğunu ve bir takım tarikatları dillendirmekle ünlü ama on beş yaşında yazdıkları ile insanları kendine hayran bırakan bir insan evinin önünde vuruldu.Olay çok profosyoneldi öyleki tek bir kurşun tam gözüne isabet ederek yaşamdan sıyırmıştı hablemitoğlunu o çok sevdiği ülkesinin karanlık faili meçhullerine onunda adı yazılmıştı olaydan sonra bir çok söylemler bir çok görüşler çıktı ortaya ama asıl iş başka idi gerçek suçlular bulunamadılar aradan yıllar geçti unutuldu hablemitoğlu Türkiyede yeni olaylar yeni gelişmeler başlıyordu bunca zaman içerisinde gizli servis ufak tefek bir takım işler yaptı tabiki ama asıl planın uygulanacağı zaman yaklaşıyordu…

Komplo teorileri A serisi Türk askerinin üzerine oynanan müthiş organizasyonu anlatmaktadır A1 in anlamına gelince A asker 1 de ilk bölümü belirtmektedir.İlerleyen bölümlerde vay canına acaba gerçek olabilir mi sesleri yükseleceğinden şüphem yok.
Yazdığım yazılar ne gerçektir nede yalandır inanırsanız gerçek inanmazsanız uydurma olur kullandığım isimler uydurmadır bir önceki seride kullandığım isimde öyle açıklamayı unutmuştum sonra başıma dert olmasın.
ÖNEMLİ NOT: Komplo teorileri A serisini hergün yazamayabilirim asıl isteğim hergün yazmak ama olaylar çok fazla olduğu için açıkçası toparlayamıyorum güzel bir yazı çıkartmak istediğim içinde seriyi devam ettirmem zamanımı alabilir ama en fazla iki gün sonra yeni bölümünü eklerim.
Bir önceki seride yorumlarınızı bırakırsanız bende ona göre yazılarımdaki hataları yada güzellikleri görebilir bu yönde kendimi geliştirebilirim demiştim sağolsun kimse bir yorum bırakmadı henüz :D okuyan çok kişi var onu biliyorum :D neyse umarım bundan sonra birşeyler yazarsınız.

OKUYANLARIN DİKKATİNE BİR ÖNCE Kİ YAZDIĞIM YAZIYI DEĞİŞTİRMEK ZORUNDA KALDIM ÇÜNKÜ OLAYLARIN SIRALANIŞINDA YANLIŞLIK YAPMIŞTIM BUNUN İÇİN ÖZÜR DİLİYORUM AMA YENİ YAZI DAHA GENİŞ KAPSAMLI VE DAHA HOŞ OLACAK :)


Serinin devamı:http://gunluk-yorum.blogspot.com/2008/04/komplo-teorileri-a2.html

1 yorum:

erdal dedi ki...

T.C GENEL KURMAY BAŞKANI VE BÜNYESİNDEKİ TÜM KOMUTA KADEMESİ ÜYELERİNE SAYGILARIMLA SON DÖNEMDE ÜLKESİNİ SAVUNAN BAYRAĞINI VE TOPRAĞINI KORUYAN HERKESE DARBECİ SUÇLAMASIYLA ÇEŞİTLİ EZİYETLER YAPILIYOR BÖLÜCÜ BAŞI CEZA EVİNDE KLİMALI ODALARDA YATARKEN ÜLKEMİZİ SAVUNDUĞU İÇİN DARBECİ DİYEREK TUTUKLANARAK CEZASI KESİNLEŞMEDEN SUÇU SABİT GÖRÜNMEDEN KİMİ KANSERDEN ÖLÜYOR KİMİ DE ULU ÖNDER M.KEMAL ATATÜRK'ÜN HASTALIĞINA YAKALANMIŞ OLDUĞU HALDE HALE DURUŞMAYA ÇIKMAYI BEKLİYOR VE BUNUN ADINA DEMOKRASİ DİYORLAR EĞER DEMOKRASİ BU İSE BEN KABUL ETMİYORUM ÜLKEMİZDE ATATÜRK'E BAYRAĞA ORDUYA VE VATANIMIZA VE CUMHURİYET REJİMİMİZE HİÇ ÇEKİNMEDEN VE KORKMADAN HAKARET EDEN ORHAN PAMUK,PERİHAN MADEN,ELİF ŞAFAK,AHMET ALTAN,EMRE AKÖZ,MEHMET BALLAZ,NAZLI ILICAK SÖZDE AYDIN YAZARLARA DÜŞENCE ÖZGÜRLÜĞÜ SAVUNDU DİYEREK HER BİRİ AYRI AYRI ÖDÜLLENDİRİLİRKEN ÜLKESİ İÇİN BİR ŞEYLER YAPMAYA ÇALIŞAN GERÇEK AYDIN VE YAZARLARIMIZ OLAN İLHAN SELÇUK,MUSTAFA BALBAY,SİNAN AYGÜN,DOĞU PERİNÇÇEK VE KEMEL KERİNÇSİZ GİBİ ÜLKESİ HAKKINDA DÜŞÜNDÜKLERİNİ AÇIKLAYAN KİŞİLERİ DARBECİ OLARAK FİŞLİYORLAR DAHA ÖNCEKİ DARBE DÖNEMLERİNDE HİÇ BİRİNİN NEDENİ ÜLKENİN BÖLÜNMESİ VE REJİMİNİN DEĞİŞMESİ ENDİŞESİ İLE YAPILMAMIŞTI TÜRKİYE CUMHURİYETİ T.S.K HİÇ BU KADAR ASKER ŞEHİT VERMEMİŞTİ ŞU ANDA T.C.K DAKİ 301. MADDE DEĞİŞEREK HER TÜRLÜ KONUŞMA DÜŞÜNME ÖZGÜRLÜĞÜ KAPSAMINA ALINDIĞI İÇİN BEN DE DÜŞÜNCEMİ BİLDİRMEKTE SERBEST OLDUĞUMA İNANIYORUM DÖNEMİN DONANMA KOMUTANI ZAMANINDA ASKERLİKTEN ÇÜRÜK RAPORU ALARAK ŞUANDA DÜNYANIN EN SAYGIN KURUMLARINDAN BİRİNDE GÖREV YAPAN T.C BAŞBAKANININ OĞLU DAHA ÖNCE BİR VATANDAŞIN İHBARI İLE SAHTE ÇÜRÜK RAPORU ALMIŞ OLAN D.T.P ESKİ GENEL BAŞKANI NURETTİN DEMİRTAŞ'IN NASIL TUTUKLANARAK 2. BİRKEZ GATA DA MUAYNE EDİLEREK RAPORUNUN SAHTELİĞİ ORTAYA ÇIKARILDI İSE ŞU ANDA ASKERİ SAVCILARIMIZIN BAŞBAKANIN OĞLUNU DA RAPORUNU YENİDEN ALMASI İÇİN GATA'YA ÇAĞIRMALARINI UZUN ZAMANDIR BEKLİYORUZ BU EŞİTLİĞİN UYGULANMADIĞI DURUMLARDA NE DEMOKRASİ NE LAİKLİK NE DE HUKUK HİÇ BİRİSİ BANA İNANDIRICI GELMİYOR HER GÜN DOĞU VE GÜNEYDOĞU DA GENCECİK FİDANLARIMIZ ŞEHİT OLURKEN SAYIN GENELKURMAY BAŞKANIMIZIN VE KUVVET KOMUTANLARIMIZIN HALA SESSİZ KALMALARI BENİ ÇOK ÜZÜYOR BU NEDENLE 40 YILDIR T.S.K NIN ÜNÜFORMASINI GİYEREK BU ÜLKENİN VATANDAŞLARININ VERDİĞİ VERGİLERLE MAAAŞ ALARAK VE SOSYAL GÜVENCESİNİ GARANTİLEYEREK NE KADAR SORUMLU BAŞKOMUTAN VE KOMUTA KADEMESİ ÜYELERİ VARSA BEN KENDİM ÖDEDİĞİM VERGİLERDEN ALDIĞINIZ MAAŞA YEDİĞİNİZ EKMEĞE NE KADAR KATKIM OLDUYSA HALA SESSİZ KALDIĞINIZ İÇİN VE SESSİZ KALACAĞINIZ HER GÜN İÇİN HAKKIMI SİZE HELEL ETMİYORUM EĞER ÜLKESİNİN KORUNMASINI VE BÖLÜNMEMESİNİ BAYRAĞININ DALGALANMASINI İSTEYEN HERKES DARBECİ OLARAK SUÇLANACAKSA BEN BU SUÇA VE VERİLECEK CEZAYA ŞİMDİDEN RAZI OLDUĞUMU BİLDİRİRİM BEN KENDİM DE ASKERLİK YAPAMADIM AMA BAŞBAKANIN OĞLU GİBİ YÜKSEK MEVKİLERDE ÇALIŞAMADIM ÇÜNKÜ BEN RAPORUMU 1 GÜNDE ALMADIM BU NEDENLE BU YORUMLARIM İÇİN HİÇ KİMSENİN ŞAHSINA HAKARET VE SAYGISIZLIK YAPMA DÜŞÜNCEM OLMADIĞINDAN SADECE DÜŞÜNCELERİNİ AÇIKLAMAK İSTEYEN VE BENİM GİBİ DÜŞÜNEN 70 MİLYONDAN BİRİYİM SAYGILARIMLA

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template