26 Nisan 2008

Kim Siyaset Yaptı Kim Ekonomi 3 (SON BÖLÜM)

(şehrin bir yerinde bir Ülkü ocağı)

Yahu selim ağbi bu komünist ..içleri nasıl sokuyor bu kitapları ülkeye
Ajanları var oğlum adamların ama meraklanma onlarıda buluruz biz

(şehrin başka bir yerinde bir örgüt evi)

Harun aslında varya bulucaksın şu kitapları Türkiyeye sokan adamları alnından öpeceksin biz böyle gizlene saklana bir şeyler yapmaya çalışıyoruz bu ne cesaret bu nasıl bir dava aşkı korkmadan cesurca getiriyorlar işte dava budur,militanlık budur.



(Şehrin dışında başka bir şehirin içinde milliyetçi öğretmenler dernekleri federasyonu )

Arkadaşlar komünist akım genç çocuklarımızın beynini yıkamakta onları milli kültürümüzden ve dini inancımızdan uzaklaştırmaktadır.Ancak bizler oldukça bu ucuz ideolojiler bu ülkede tutunamayacaklar.(Alkışlar,tebrikler)
*Salahattin hocam tebrik ediyorum size hayranım ve öyle görüyorum ki bu ülkeye gerçekten hizmet eden çok az insanlardan birisiniz.
*Sağolun,yalnız değilim arkadaşlar sizler oldukça el ele çalıştıkça bu ülkeyi kurcaracağız.

(Baba salahattin ülkeyi kurtarırken oğul Erdoğan içeride rusya ile yeni anlaşmaya imza atmaktadır.İmza edilen metin RUSÇADAN TÜRKÇEYE ÇEVRİLECEK KOMÜNİST KİTAPLARIN TELİF HAKKIDIR) (SON)

Evet o yıllarda insanlar birilerinin peşinden koştular mahallelerindeki arkadaşlarını öldürdüler ideolojileri yüzünden,babaları ile ters düştüler ağbilerini vurdular.Peki ne oldu ? Ölen öldü Patronlar zengin oldu.
uzun süre yazmadım çünkü kaynak kitabımı yanıma almamıştım.Yazdıklarımı tabiki bir kaynağa dayanarak yazdım işte kaynaktan orjinal metin


Sağcılar sorarlar:
Kim sokuyor bu marksist yayınları ülkeye ?

pan organizasyon limited şirketi sahipleri,hiç böyle solcu,sosyal demokrat,sosyalist,marksist,leninist,trockist,ve de maoist falan,filan değildirler.Tersine ,bu yurttaşlarımız,solcu değil sağcı,ilerici değil,muhafazakar,devrimci değil milliyetçi olarak bilinmektedirler.Sovyetler le yayın alanındaiş tutan en büyük şirket,bu 'pan organizasyon'şirketidir.
İnsan karşı olduğu bir ideolojinin yayılmasına aracılık eder üstelik bundan ' avuç avuç para'kazanırsa,söylenecek söz kalmaz.Kalır mı hiç ?

'Kim bunlar?' diyeceksiniz,anlatalım:
Bir zamanlar devrimci öğretmen kuruluşlarının karşısına çıkarılan 'Milliyetçi öğretmenler dernekleri federasyonu' başkanı Salahattin arıkanın muhterem mahdumu Erdoğan arıkan,bu şirletlerin sahibidir.Ve oğul ,duyduğumuza göre,babası ile aynı siyasal görüştedir.

Baba bağırıyor:
Komünist yayınları memleketimize kim sokuyor ?
baba arıkanın peşine takılan milliyetçi,ülkücü,muhafazakar öğretmenler de öfkelenip bağırıyorlar 'KAHROLSUN KOMÜNİZM' ve oğul arıkan marksizm ve leninizmin ticaretinden milyonlarca lira para kazanıyor...KAHROLSUN KOMÜNİZM GELSİN PARALAR!

KAYNAK : UĞUR MUMCU ; TERÖRSÜZ ÖZGÜRLÜK

Şimdide ülkemizde bir takım bölünmeler yapılmaya çalışılıyor işte laikler dinciler tartışmaları işte aleviler sünniler tartışmaları işte Kürtler Türkler tartışmaları biz birbirimizi yerken kimbilir yan odada ne anlaşmalara imzalar atılıyor...

0 yorum:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template