22 Nisan 2008

Kim Siyaset yaptı Kim Ekonomi 2

Metin bölge sorumlusuydu bir ilçe tamamıyla ona bağlıydı.Hafta da bir bölge sorumluları toplanırlardı il sorumlusu onlara neler yapmaları gerektiğini ülkülerini komünistlerin nereleri işgal ettiklerini ve nereleri geri almalarını gerektiğini anlatırdı.Metin toplantılarda çok gaza gelirdi.Toplantıdan sonra bıraksalar istanbulu yeniden fethederdi.Toplantıda öne atıldı ;
Reis bu komünist kitaplar bizim bölgede çok yayılmaya başladı kim sokuyorsa bu kitapları şunu temizlesek bu işin önünü kessek ?
Onu da yapacağız Metin sırası gelince şimdi zamanı değil !


* Ali kalk biraz dolaşalım çok bunaldım ben,bak yaz geldi neredeyse ağaçlık ormanlık bir yere gidelim yeşile doyalım biraz sonra deniz kenarına gidelim dalga seslerini özledim hırçınlığımı kabartıyor o sesler Ali hadi kalk.
* Ben kitap okuyorum selim sonra gideriz belki
*Nezaman kalk gidelim desem aynısını söylüyorsun hadi kalk
*Tamam ama okumamız da lazım değil mi ?
*Tamam tamam otur sen oku ben gidiyorum,duramıcam daha fazla

0 yorum:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template