17 Nisan 2008

KENDİLERİ ÇOCUK,ÜLKEDE ÇOCUK OYUNCAĞI OLDU (BAYKAL,ERDOĞAN)

Başbakanın üç çocuk yapın demesine karşılık ben de kendi çapımda bir şeyler kaleme almıştım.
Siz o çocukları yetiştirmemiz için iş imkanı sağlayın biz yaparız demiştim özetle aynı konu dün mecliste de tartışıldı.Chp vekillerinden canan arıtman 'kadınlara üç çocuk yapın demek kadın düşmanlığıdır,vatana ihanettir' dedi.
Yok artık ! Yani tamam tayyip erdoğanı biz de eleştiriyoruz ama vatana ihanetide bu kadar basit bir mesele için kullanmamak lazım.Basitten kastım anlaşılmışdır herhalde.Bu Tayyip erdoğana ağır bir hitam olduğu gibi vatan hainliği suçunu işleyenleri de böyle olur olmaz şeylerde vatan hainliği lafını dile getirerek sanki basit bir iş yapıyorlarmış durumuna getiriyorsunuz.
Önünüze gelene sen şunu dedin sen bunu teklif ettin sen vatan hainisin denmez bunu bir vekilin bilmesi gerekir herhalde.Ama gerek Tayyip erdoğan ve ekibi gerek Deniz baykal ve ekibi birbirlerine nasıl pislik atacaklarını şaşırdıkları için ağızlarından çıkanı düşünmeden söylüyorlar herhalde.Aklıma başbakanın ;baykal zamanında rüşvet verdim demesi geldi,ne saçma bir örnek hem rüşvet veriyorsunuz hemde bunu tutup alakasız birine mal ediyorsunuz.Yani alakasız değilde en azından bire bir muhattabı da değil.Şimdi rüşvet dönmüyor mu ? Hemde hayli alası dönüyor.Birde Atatürk resimlerinin paralardan kaldırılması var :D onuda baykala yükledi başbakan :D çocuk gibiler yahu bu ülkeyide kendilerine çocuk oyuncağı ettiler üstelik !!!

0 yorum:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template