24 Nisan 2008

KANSER TEDAVİSİ

Kanser hastalığının yaygınlaşması ile ortaya bir çok tez çıkmaya başladı ;
Falan meyve kanseri önlüyor falan sebze kanseri önlüyor çay kanser yapıyor güneş kanseri tetikliyor.Kanser üzerine hergün onlarca belkide yüzlerce yazı yazılıyor en çok yazılan şey ise kanseri önleyen meyveler ve sebzeler işte bana en saçma gelen konuda bu zaten.
Kanser bize nereden bulaşıyor ? Önümüzde bana kalırsa üç seçenek var havadan,sudan,topraktan başka bir şey olamaz hava ve su toprak ile birleştiğine göre ortak nokta toprak yani topraktan gelen şeyler bizlerin bünyelerinde bir şekilde kanser virüsü oluşturuyor buda bir süre sonra ortaya çıkıyor.Son yıllarda kanser olayının atağa kalkmasının sebebini ne ile açıklayabiliriz ? Tabi şimdi burada bu mikrobun birileri tarafından birileri demeyelim ABD ve İsrail devletleri tarafından üzerimize salındığını yazmıyacağım ama saçma olan şu bu virüsü hem topraktan alıyoruz hemde kurtuluş olarak bize topraktan gelen şeyleri sunuyorlar ne saçmalık hepsi yalan bilim adamlarınız zamanda yolculuğun bile kapılarını aralamaktan bahsederken kıçı kırık bir kanser hastalığının mı tedavisini bulamıyorlar ?
Ama bu hastalığın çok güzel bir geliri var değil mi ? ışın tedavileri ilaçları bilmem neleri bakın geçen aylarda bilmem nekadar dolarlar verildi yeni cihazlar alındı SAĞLIK SEKTÖRÜ İLAÇ ,SAĞLIK piyasası diye birşey var yani sizin benim canımız pazar yapılmış durumda ne tedavisi bekliyoruz ki ....

0 yorum:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template