19 Nisan 2008

VATANIMIN KAHPELERİ

Hep siz vardınız benim ülkemde Tam bağımsız bir ülke için bağıran mücadele veren gençleri kurşunlayan sizlerdiniz.Bir takım kahpeliklerle masum insanlarımızı hücrelere tıkan sizlerdiniz.3 fidanı vicdanınız sızlamadan dar ağacına yollayan yüzlercesini öldüren.Faşistliğinizi kanıtladınız dal gibi bedenlerinde.Köpekler gibi saldırdınız.Kendi vatanınızın kızlarına adalet adına tecavüz ettiniz hayvanlığınızı kanıtladınız.Siz hep vardınız ve hep kahpeydiniz.Kahpelikleriniz hep genç bedenlere kazındı ve fikirlerimize.Şimdi de varsınız şimdi kahpeliğinizi dağlarıma kazıyorsunuz madenlerle şimdi kahpeliğinizi ormanlarıma kazıyorsunuz köşkleriniz villalarınız ile şimdi kahpeliğinizi vatanıma kazıyorsunuz yüzlerce satılmışlıkla gizli anlaşmalarla gelecek genç nesillerin hayatlarına kazıyorsunuz kahpeliğinizi ben geçmiş kahpeliklerinizi yaşamadım fikrime kazıyabildiniz onları ozaman genç bedenlere kazıdığınız kahpeliği ben görmedim yaşamadım ama anladım anlıyorum ağlayarak düşlüyorum o genç bedenleri onlarda ağlayarak izliyordur beni birşey yapamamanın acısını anlıyorlardır bu vatana kazıdğınız kahpeliğe onlarda sessiz çığlıklar atıyorlardır.

2 yorum:

Batuhan Doğu Alkaya dedi ki...

vatanın kahpeleri evet vardı . ama o kahramanlar yukarında yaratıldı .. Evet faşistlerdi . Ynalışlardı . Ama o dönemde bu insalar piyondu sağı ve solu birbirine düşürmek için hamleydi . Ülkücüde devrimcide tek amacı savunuyordu . Paydaları ortak , bağımsız Türkiye'ydi . Ama oynadılar.Düşman ettiler.Devrimci , ülkücüye kahpe gözüyle baktı ; ülkücü devrimciye hain .Devrimci ülkücüyü vurdu , ülkücü devrimciyi. Birlik olamadık . Yanlışa düşdük . Körce inandık . Oysa başta hepimiz bağımsız Türkiye için savaşıyorduk .

Gunlukyorum dedi ki...

sn Batuhan doğu alkaya evet haklısınız ozaman ki ülkücüler kullanılmıştır ama onları kullanılmaya meyilli kılan şey içlerinde ki vatan sevgisidir.Ozaman ki ortak paydanın vatan sevgisi olduğunada katılıyorum.
Benim kahpeliğini anlattığım insanlar ne ülkücüdür ne devrimci !

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template