29 Nisan 2008

Google da kadrolaşma mı var :D

Sanırım bir yada birbuçuk ay önce google adsense başvuru yaptım elimize pardon hesabımıza bir kaç cent para geçsin dedim fantazi işte.Neyse başvurudan sonra bir iki gün içerisinde bana mail yoluyla geri dönmelerine beklemeye başladım günler haftalar geçti :D bir zaman sonra bir mail attım yahu çok uzun sürdü dedim açıklama maili geldi falan neyse bu arada bir mail daha geldi bizden memnunmusunuz diye memnun olmadığı mı işlerini yavaş yaptıklarını belirttim :D
bir süre sonra bir mail daha geldi google adsense hesap tı galiba başlığı işte tamam dedim zengin olmanın ilk adımlarını atıyorum ,hayaller kurdum bankadan ilk parayı çekişimi düşledim :)
maili açtığımda ise hayallerimin oluşturduğu yoğun sis bulutu kafama düştü ve gözlerim kinle doldu Allahım bunlar neler yazmışlar,Google adsense başvurunuz kabul edilmedi bütün hayallerim sabun köpüğü gibi eridi gitti peki neden diye aklımdan geçirirken baktım neden yazıyor web sayfası onun nedeni
SAYFANIZ ÖZGÜN DEĞİL ! yuh dedim benim blog özgün değilmiş.Yahu biz burada ikinci el laf satmıyoruz ki arkadaşım nesi özgün değil ?
Şablonu diyosan e neden blogger a adsense kullanma hakkı tanıdın ozaman ?
ama konu içerik ee benim içerik bana ait oturup kafa patlatıyoruz burda bir hikaye bir seri yazı yazıcaz diye.
Alıyoruz kitaplar okuyoruz düzgün birşeyler yazalım diye daha ne yapalım ?
Sonra yahu dedim yazdığımız yazıların çoğunda iğnelemeler var laf sokmalar falan var milleti eleştiriyoruz acaba googleda da mı kadrolaşma var adamlar bizi kabul etmediler :D:D:D
Aman ha espiri yapıyoruz blogumuzuda elimizden almayın :D

2 yorum:

Furkan KARTAL dedi ki...

Tayyip'in işi olabilir bu bence ..

Gunlukyorum dedi ki...

Yorum yok :D:D

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template