13 Nisan 2008

DIŞKIDAN ÇIKAN TAT (KAHVE MOLASI)

Endonezyoda yaşayan bir hayvan olan paradoxurus'un dışkısından kahve yapılıyormuş.Hayvan sadece kahve çekirdeği yiyor yediğide en değerli kahve çekirdeğiymiş çekirdek hayvanın midesinde enzim geçiriyor dışkı yoluyla dişarı çıkıyor.Dışkıları toplanıyor güneşte kurutuluyor dış çekirdeği kırılıyor sonra işleniyor ve ortaya dünyanın en pahalı kahvesi çıkıyor yahu böyle iğrençlik olur mu ? Millet artık parasını nereye harcıyacağını şaşırmış diğerlerinden kendimizi ayıralım diye bokun içinden çıkardıkları şeyleri yiyorlar içiyorlar bu nasıl bir mantık ? Nasıl bir aptallık .Ne diyeyim bilemiyorum ki.Bu arada kahve Londradaki bir kafede 50 sterlin (125ytl) ye satılıyor tabiki bir fincanı.

3 yorum:

Furkan KARTAL dedi ki...

O kahve Türkiye'de satılıyormu peki ? Bide o kahveye fal bakanlar vardır amannn iğrenç :) hocam bide Fal mevzusu ilede bi yazı yazsan son zamanlarda Türk Kahvesi içiyorum ve bu fal olayına canım sıkılıyor, etrafımdaki insanlar bile para veriyor fala valla benim içim sızlıyor :) Bu arada bizim Türk Kahvesindede o tarz bi muhabbet yoktur inşallah :D

Gunlukyorum dedi ki...

Sn furkankartal Türkiyede satılmıyor kahve bildiğim kadarıyla yılda ikiyüz kilo bir üretim yapılıyormuş buda hayvanın dötüyle alakalı olsa gerek :D Türkiyede satılsa bile şahsen benim içecek kadar param yok o yüzden dert etmiyorum.Pahalı bir ürün olduğu için (ürün yerine farklı şeyler yazmak istiyorum ama çokta kullanmak istemediğim kelimeler )Türk kahvesine katılması gibi bir durum söz konusu değil.
Kahve falı olayına gelince açıkçası bu başlıkla bir konu yazmak boş geliyor ama buraya bir iki satır karalarım sizin hatırınız için :)
Fal gelecekten haber verme ve büyü gibi durumlar eski zamanlarda gerçekten varmış ve ciddi olarak bu işi çok başarılı bir şekilde yapan insanlar varmış.Ancak bugün böyle profosyonel insanları bulmak mümkün olmasa gerek:D Fala baktırma olayı eğlencelik olarak güzel olabilir işin dini yönleri için bakınız diyanet.gov :) ama ben para vermezdim şahsen

Furkan KARTAL dedi ki...

yani Türkiye'de satılsa bile benimde oturup içeceğim yok zaten ne yapayım o hayvanın şeyini ..

Fal konusuna gelirsek eğer ; bende vermezdim :) hatta verdiğimde söylenemez çünkü vermedim.Ama verenler içinde pekte olumlu baktığım söylenemez.Evet eğlencelik olarak güzel oluyor annelerimiz, ablalarımız ve arkadaşlar arasında olur tabide :) gidip bunlara inanmak veya bişeyler öğrenmek için para vermek mantıksız ve dediğin gibi dinende hoş karşılanmayan bir durum olarak görüyorum.Lâkin Gayb'dan biz insanların haberinin olması gibi bir durum mümkün değil :)

Teşekkürler.

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template