04 Nisan 2008

DAĞDAKİ PKK LI OLUYORDA ŞEHİRDE Kİ NEDEN OLMUYOR

Terörist köpek abdullah öcalanın dünyaya geldiği günü kutlamak için binlerce pkk lı toplanıp Şanlıurfa'nın Halfeti ilçesine bağlı Ömerli köyüne gitmeye kalkışmışlar.İçlerinde bir de Aralarında DTP Genel Başkan Yardımcısı ve Mardin Milletvekili Emine Ayna isimli resmi pkk lı var.Pkk lılar halaylar çekip türküler söyleyerek ilerlerken yolda polis ve askerin barikatıyla karşılaşıyorlar.Dtp li oldukları belirlenen (yani pkk nın siyasi kanadı) teröristler polise ve jandarmaya molotof kokteyleri ve taşlarla saldırmışlar polis ve jandarmada cop ve biber gazı ile karşılık vermiş benim anlamadığım şey adam dağa çıkıp senin askerine ateş edince terörist oluyor ve öldürüyosun ama şehirde askerine molotof atıyor sen gaz sıkıp gönderiyorsun ? o molotof askere isabet etse ne olacak gencecik çocuk yanarak öldü sonra sen ailesine git çocuğunuz şehit oldu de.Yahu çocuk savaşamıyor bile adam ona saldırıyor ama o sadece gaz sıkabiliyor onuda polis yapıyor gerçi asker bile yapamıyor...

1 yorum:

K@NSeR? dedi ki...

bu aq adamları sefersizler 1 yıl sonra bn askere gidecem en zor yer neresıyse oraya düsmek istiyorm cünkü o pkk lıların gecmisinin aq onlara istiklal marsını tersten okutacam ... : (( K@NSeR? )) : ... SaMSuNLu HaLO

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template