09 Nisan 2008

BU HABER DOĞRU MU YANLIŞ MI

İnternette yazdığım seri için bilgi toparlarken bir habere gözüm çarptı haberde Hürriyet gazetesinin verdiği haftalık spor ekinde Türkiye haritasını sözde kürdistan haritasına uyarlayarak yayınladığı yazıyordu bende hemen hürriyetin sayfasına girip spor ekine baktım ancak böyle bir şey yok şimdi haber mi yalan yoksa hürriyet bu hatayı düzeltti mi ? Eğer haber yalansa yazık çünkü haberi yayınlayanlar hürriyet bölücülük yapıyor diye yayınlamışlar ama bu propagandayı kendileri yapmış olurlar.

3 yorum:

aggular dedi ki...

açıklama yaptıktan sonra bu hatayı düzelttiler lakin bu hata affedilir bir hata değil.. sizde bu konuda yalan olduğuna dair yazılar yazmanız hem bizlere hemde ileri nesillere edilen bir hakaret olarak telakki edilebilir.. lütfen insanlar bu tarz şeylere hata denemez.. bende bir basın mensubu olarak bu olan olayı kınıyorum.. ve hürriyetin bu yaptığı terbiyesizlikten dolayı kapatılması taraftarıyım...

Gunlukyorum dedi ki...

sn aggular bencede bu tür olaylar affedilemez ancak yazıdada belirttiğim gibi ben yalan olduğunu yazmadım hürriyetin sitesine girip baktım ancak konuyla ilgili bir olay göremedim bende bunun üzerine hürriyete mail attım bilgi vermelerini istedim şayet bir cevap yollarsalar yayınlayacağım
sevgiler

Gunlukyorum dedi ki...

Hürriyet gazetesi tarafıma bir cevap vermemiştir.Bir çok haber sitesinde gördüğüm Haber doğrudur Gazeteyi kendim görmediğim için doğru mu yanlış mı oldğuna bir yorum yapamıyorum.

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template