18 Nisan 2008

AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ ORASI NERESİ ???

Akdeniz üniversitesinde ki olayları hepimiz biliyoruz artık daha önceki yazımda üniversitede ki olayın sağ sol olayı değil pkk olayı olduğunun kesinleştiğini söylemiştim.Pravakator de yakalandı bunuda biliyoruz.
Şimdi sorun şu Üniversitede ki olay bir pkk olayıdır bunu ben bile biliyorsam okul rektörünün ve basının yüzde yüz bilgisi vardır.Ancak basında hala bu haberi duymadım üstelik okul rektörü çıkıp olayla ilgili basın açıklaması yaptı ama pkk olayından bahsetmediler ! Bu da yetmezmiş gibi üniversite rektörü böylesi sıcak bir anda elinde ki gaz tenekesiyle yangını kızıştırırcasına tutup basın açıklamasında Türban konusundan bahsetti ! Yahu hiç bir zaman kalmadı da şimdi mi türbandan bahsediyorsunuz sayın rektör üniversitenizin camlarında pkk bayrakları asılıyken kızların yurtları odaları basılırken sustunuzda şimdi kamera bulmuşken konuşayım dediniz o anda da ne konuşacağınızı mı şaşırdınız ? Üstelik kendilerine bir e mail attım okulunuzda ki olayın pkk olayı olduğu söyleniyor dedim bizi bilgilendirirseniz insanlara yanlış bilgi vermeyiz dedim.Bilgi mesajı gelmedi. !!!!!!!!AKLIMA KÖTÜ ŞEYLER GELİYOR!!!!!!!!

0 yorum:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template