25 Mart 2008

FUTBOL MU SPOR MU

FUTBOL MU SPOR MU

Türkiye sporun neresinde spor türkiyede nerede ? İnsanlarımız spoaru bir eğlence aracı olarak mı görüyorlar yoksa spor insanların hayatında ki tek önem verdikleri şey mi ?Öyle insanlar görüyorum ki hayatlarında gerçekten spor dışında bir şey yok girdikleri ortamlarda konuşacakları tek şeyleri spor aslında bakın benim bile konuşmam yanlış oldu değil mi ? Futbol demek istemiştim ama spor diyorum acaba neden ? Futbol hayatımıza öyle sokulmuş ki spordan tek anladığımız şey futbol ve futboluda öyle büyütüyoruz ki amacımız futbol oluyor.maçlarda bıçaklananlara mı yanarsınız yoksa bıçaklayana mı ?Adam bir maça gittiği için hayatından oluyor bunun yanında birde futbol gibi saçma bir sebepten bir insanın hayatına kıyan ve kendini de harcayan bir adam.Bu insanların hayatlarında hiç mi önemli bir şey olmamış bugüne kadar kendilerini önemli hissettiren hiç kimse mi olmamış yoksa bu bir televizyon hipnozumudur. Tabi birde olayın mafya tarafı var ne gibi pislikler dönüyor artık bilemiyorum ama silah girmemiş kulüp yok sanırım.İşte futbol mu dersiniz spor mu dersiniz yoksa mafyaların para kaynağı mı dersiniz iki kurban daha aldı aramızdan Bafra belediyespor teknik direktörü ve kaleci antrenörü öldürüldü.

0 yorum:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template