22 Mart 2008

Askerin öğrenciyi dövdüğü bir ülkede nefes almak

Yirmili yaşlardasınız hemen yanınızda çocuklar öldürülüyor,bombalar patlıyor,anne feryadları yükseliyor belki gecenin sessizliğinde duyuyorsunuz yardım çığlıklarını ve sabah kalktığınızda okulunuza gidiyorsunuz siz bu ülkenin genç bir beynisiniz sizin gibi onurlu arkadaşlarınızla konuşup bu vahşeti bu zulümu kınamak istiyorsunuz ve çıkıp kahrolsun diyorsunuz kahrolsun bu çocukları öldüren vahşi köpekler derken kafanıza bir tüfek iniyor hemen yanınızda arkadaşınızın üzerine üniformalı bir adam atlıyor ve yumrukluyor,siz vahşeti kınamak isterken milyonlarca insana bu ne vahşettir dedirtecek olaylara maruz kalıyorsunuz.Evet çocuklar öldürülmesin diye bağırırken bir jandarma atlıyor üzerinize ve elinde sizi korumak için tuttuğu tüfeği kafanıza geçiriyor yine sizi korumakla görevli olan özel güvenlik tarafından dayak yiyorsunuz ben fazla yorum yapmak istemiyorum kınıyorum...
Sen özel güvenlik görevlisi şahıs! Irakta müslüman bacıların tecavüze uğruyor ve sen bunu kınayan gencecik çocuklara bir hayvan gibi saldırıyorsun senin şerefinden şüphe ediyorum
Ve sen beni korumakla görevli bu ülkeyi bu ülkenin çocuklarını korumakla görevli jandarma üzerindeki üniforma olmasa ...

(olay izzet baysal üniversitesinde gelişmiştir)

0 yorum:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template